Baltic Ethno on the Road

Tervetuloa mukaan musiikkimatkalle maailman ympäri!

Baltic Ethno tuo kuusi valovoimaista muusikkoa kiertueelle Viroon, Suomeen, Ruotsiin ja Tanskaan! Kansainvälisen yhtyeen jäsenet kokoavat uniikin konsertti- ja työpajaohjelmiston residenssissä Virossa ennen kuukauden kiertuetta.

Suomen yleisökonsertit pidetään Ravintola Tenhossa ma 25.10. klo 19 ja Kaustisen Pelimannitalossa pe 29.10. klo 18. Tervetuloa mukaan!

Yhtyeen jäsenet:

Prabhat Das – tabla – Intia/Ruotsi
Laura Holm Skyum – sello – Tanska
Sarkawt Karlsson – klarinetti – Irak/Ruotsi
Veera Kuisma – viulu – Suomi
Katariina Tirmaste – huilu – Viro
Bram Van Weverberg – haitari – Belgia

Yli 30 maassa toimivat ”Ethno-leirit” perustuvat kulttuurienväliseen vuoropuheluun ja vertaisoppimiseen, jonka myötä nuoret muusikot opettavat toisilleen musiikkia omista kulttuureistaan. Ethnolla musiikki on väline, joka lisää osallisuutta, hyväksyntää ja yhteisöllisyyttä yli kulttuurirajojen.

Yhteistyössä Suomen Kansanmusiikkiliitto, Jeunesses Musicales International, Svenska Kulturfonden ja Kaikenlaisen musiikin yhdistys Musiiki ry.

Suomen kiertueen ohjelma:

ma 25.10. koulukonsertit Hyvinkäällä