SUOMEN KANSANMUSIIKKILIITTO

Spelarit, kuvaaja Sauli Heikkilä

Liiton jäsenedut

Jäsenlehti Kansanmusiikki

Suomen Kansanmusiikkiliitto julkaisee Kansanmusiikki-lehteä yhdessä Kansanmusiikki-instituutin kanssa. Lehti ilmestyy neljä kertaa vuodessa ja yhteen numeroon kuuluu myös liite-cd. Jokaiseen numeroon sisältyy Pelimanni-liite, jossa on nuotteja ja kuulumisia maakunnista. Kansanmusiikki on ainoa suomenkielinen kansanmusiikin aikakauslehti. Jäsenmaksuun sisältyy lehti.

Kuukauden jäsenetutarjoukset

Saat joka Kansanmusiikki-lehdessä kuukauden jäsentarjoukset, jolloin kunkin jäsentuotteen hinnasta lähtee -20%.
HUOM! tämä koskee vain jäseniä, ei lehden tilaajia.

Alennuksia kurssimaksuista

Saat alennuksen kurssihinnasta osallistuessasi Suomen Kansanmusiikkiliiton Oriveden kansanmusiikkikursseille 27.-30.12. tai kesän nuorten KAMU-leirille. Myös jäsenyhdistyksillä alennuksia jäsenille omista kursseistaan.

Alennuksia musiikki- ja soitinliikkeistä

Jousisoitinpalvelu Olavi Saramaa: soitintarvikkeet ja -palvelut -10%
Kauppakatu 17, 94100 Kemi
www.jousisoitinpalvelu.fi
olavi.saramaa@pp.inet.fi

Jousisoitin P. Suihkonen: soittimista ja soitintarvikkeista alennus sopimuksen mukaan
Urheilutie 55, 86600 Haapavesi
www.jousisoitin.com
info@jousisoitin.com

Tampereen musiikki, normaalihintaisista tuotteista: nuoteista -10%, soitintarvikkeista -15%, soittimet sopimuksen mukaan
Kuninkaankatu 13, 33210 Tampere
www.tampereenmusiikki.fi
info@tampereenmusiikki.fi

Traditune Oy: alennukset soittimista ja soitintarvikkeista tapauskohtaisesti

Kuormakuja 3, 03100 Nummela
www.traditune.fi
info@traditune.fi

Vantaan Musiikki, soitintarvikkeet -15%

Peltolantie 2 (Tikkurilan/Peltolan tori), 01300 Vantaa
www.vantaanmusiikki.fi
info@vantaanmusiikki.fi
Joni: +358 10 439 3731
tekstiviestit ja whatsapp: +358 503410060

Viulunrakentaja Jussi Laasanen, soitintarvikkeet, kielet,

kanteletarvikkeet ja kotelot -10% ja soittimista soitinkohtaiset edut
Kirkkotanhua 137, 69700 Veteli
www.viulunrakentaja.fi
jussi.laasanen@veteli.fi

Liity jäseneksi TAI TILAA KANSANMUSIIKKI-LEHTI

Jäsenyys JA KANSANMUSIIKKI-LEHDEN TILAAMINEN

Jos liityt jäseneksi saat jäsenedut ja pääset vaikuttamaan oman jäsenyhdistyksesi toimintaan. Jäsenmaksu riippuu jäsenyhdistyksestä ja on 27-38 euroa / vuosi.
Uusille jäsenille nyt loppuvuosi 2021 puoleen hintaan! Saat Kansanmusiikki-lehden numerot 3-4 / 2021. Nelosen mukana tulee liitelevy!

Jäsenedut

• Jäsenlehti Kansanmusiikki neljä kertaa vuodessa edullisemmalla hinnalla, mukana liitelevy kerran vuodessa.
• Kuukauden jäsenedut (-20%) Kansanmusiikkiliiton putiikin tuotteista, tarjoukset kerrotaan joka lehdessä.
• Alennuksia kurssimaksuista: Oriveden kansanmusiikki- ja kansantanssikurssit 27.-30.12. ja kesän KAMU-leiri. Myös jäsenyhdistyksillä alennuksia jäsenille kursseista.

KANSANMUSIIKKI-LEHDEN TILAUS ILMAN JÄSENYYTTÄ

Voit myös pelkästään tilata Kansanmusiikki-lehden jos et ole kiinnostunut liittymään jäseneksi johonkin valitsemaasi kansanmusiikkiyhdistykseen. Vuosikerta 29 eur. Nyt tarjoushinnalla lehden uusille tilaajille loppuvuosi 2021 10 euroa: saat lehden numerot 3 /2021 ja 4/2021 (mukana liitelevy)!

Some

Seuraa toimintaamme

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons

Ethno Baltic on the Road kiertää Suomea 25.-29.10.

BALTIC ETHNO ON THE ROAD 🌍🇸🇪🇪🇪🇩🇰🇫🇮
    Ethno Baltic -kiertue lähestyy! Kuusi valovoimaista muusikkoa kuudesta eri maasta kiertää loka-marraskuussa kolmen viikon kiertueellaan Viroa, Suomea, Ruotsia ja Tanskaa. Yhtyeen ohjelmisto koostuu pohjoismaisesta ja maailman eri maiden kansanmusiikista.
    Suomen kiertueella kansainvälinen yhtye konsertoi ja ohjaa työpajoja Hyvinkäällä, Helsingissä ja Kaustisella.
    Tervetuloa Baltic Ethnon -yleisökonsertteihin:
    🌟 Ma 25.10. klo 19 Tenho Restobar, Helsinki 👉https://www.facebook.com/events/904653996824458?ref=newsfeed
    🌟 Pe 29.10. klo 18 Pelimannitalo / Taiteiden päivä Kaustinen 👉
    www.facebook.com/events/237125351732548?ref=newsfeed
    Ethno Finland
    www.kansanmusiikkiliitto.fi/koulutukset
    ethno.world/ethno/finland/
    Yhtye:
    Prabhat Das - tabla - Intia/Ruotsi
    Laura Holm Skyum - sello - Tanska
    Sarkawt Karlsson - klarinetti - Irak/Ruotsi
    Veera Kuisma - viulu - Suomi
    Katariina Tirmaste - huilu - Viro
    Bram Van Weverberg - haitari - Belgia
    Yli 30 maassa toimivat "Ethno" -leirit perustuvat kulttuurienväliseen vuoropuheluun ja vertaisoppimiseen, jonka myötä nuoret muusikot opettavat toisilleen musiikkia omista kulttuureistaan. Yhteistyössä Suomen Kansanmusiikkiliitto, Jeunesses Musicales International, Svenska Kulturfonden ja Kaikenlaisen musiikin yhdistys Musiiki ry.
    ///////////
    We are very exited to announce our cross-project between Ethno Finland, Ethno Sweden, Ethno Estonia and Ethno Denmark! 🌎 🔥 Six musicians from six countries will tour the Baltic region over three weeks, playing gigs, school concerts, leading workshops!
    Join the public concerts of Baltic Ethno in Finland:
    🌟 Mon 25.10. at 19 in Tenho Restobar, HELSINKI 👉https://www.facebook.com/events/904653996824458?ref=newsfeed
    🌟 Fri 29.10. at 18 Pelimannitalo / Day of Arts Kaustinen 👉
    www.facebook.com/events/237125351732548?ref=newsfeed
    ... Näytä EnemmänNäytä vähemmän

Ethno Baltic on the Road kiertää Suomea 25.-29.10.
BALTIC ETHNO ON THE ROAD 🌍🇸🇪🇪🇪🇩🇰🇫🇮
Tervetuloa Baltic Ethnon -yleisökonsertteihin:
🌟 Pe 29.10. klo 18 Pelimannitalo / Taiteiden päivä Kaustinen 👉
Ethno Finland
www.kansanmusiikkiliitto.fi/koulutukset
Yhtye:
Prabhat Das - tabla - Intia/Ruotsi
Laura Holm Skyum - sello - Tanska
Sarkawt Karlsson - klarinetti - Irak/Ruotsi
Veera Kuisma - viulu - Suomi
Katariina Tirmaste - huilu - Viro
Bram Van Weverberg - haitari - Belgia
Yli 30 maassa toimivat Ethno -leirit perustuvat kulttuurienväliseen vuoropuheluun ja vertaisoppimiseen, jonka myötä nuoret muusikot opettavat toisilleen musiikkia omista kulttuureistaan. Yhteistyössä Suomen Kansanmusiikkiliitto, Jeunesses Musicales International, Svenska Kulturfonden ja Kaikenlaisen musiikin yhdistys Musiiki ry.
///////////
Join the public concerts of Baltic Ethno in Finland:
🌟  Mon 25.10. at 19 in Tenho Restobar, HELSINKI  👉https://www.facebook.com/events/904653996824458?ref=newsfeed
🌟  Fri 29.10. at 18 Pelimannitalo  / Day of Arts Kaustinen 👉

Leppävirran pelimannien 50-vuotisjuhlassa 16.10. oli tupa täynnä yleisöä! Onnea aktiiviselle ja monipuoliselle yhtyeelle. Konsertissa esiintyi myös Menevät mimmit ja Kuopion pelimannit. Juhliva yhtye sai Suomen Kansanmusiikkiliiton pöytästandaarin ja paljon muita onnitteluja! ... Näytä EnemmänNäytä vähemmän