SUOMEN KANSANMUSIIKKILIITTO

Ilmoittautuminen Samuelin Poloneesiin 15.-17.3.2019 Ouluun on alkanut!

Ajankohtaista

Samuelin Poloneesi on Suomen Kansanmusiikkiliiton järjestämä valtakunnallinen kansanmusiikkitapahtuma, joka kuuluu talvikauden suurimpiin. Se järjestetään vuosittain eri paikkakunnilla. Vuoden 2019 Samuelin Poloneesi järjestetään Oulussa yhteistyössä Pohjois-Pohjanmaan Kansanmusiikkiyhdistyksen kanssa. Teemoina ovat pohjoispohjalainen kansanmusiikki ja vuoden 2018 loppupuolella julkistettava Kansanmusiikin ja kansantanssin yleisteema vuodelle 2019. Festivaalin pääpaikkana toimii Oulun Musiikkikeskus, Leevi Madetojan katu 1-3, Oulu.

Pelimannien ilmoittautuminen tapahtumaan on alkanut. Pelimanniryhmille on paljon esiintymismahdollisuuksia. Voit ilmoittautua esiintymään perjantain ja lauantain Poloneesiklubeille, lasten konserttiin, PR-soittoihin, Pelimanniparaatiin, Kansanlaulukirkkoon, pääjuhlan yhteissoittoihin tai aulasoittoihin. Lisäksi tapahtumassa paljon puskasoittomahdollisuuksia! Pelimanni-ilmoittautuminen avoinna tässä linkissä: Pelimanni-ilmoittautuminen.

Ilmoittautumisaikaa on 30.11.2018 asti.
Pelimanniohjelma valmistuu tammikuun 2019 aikana ja se lähetetään kullekin ilmoittautuneelle!

Tervetuloa mukaan Samuelin Poloneesiin Ouluun!
Lisätietoja: Suomen Kansanmusiikkiliitto, Samuelin Poloneesi / Janne Ojajärvi, puh. 044 738 1933, tuottaja(at)kansanmusiikkiliitto.fi