Ilmoittautuminen Samuelin Poloneesiin & Vinterstämmaan 16.-18.3.2018 Helsinkiin on alkanut!

Samuelin Poloneesi on Suomen Kansanmusiikkiliiton järjestämä valtakunnallinen kansanmusiikkitapahtuma, joka kuuluu talvikauden suurimpiin. Se järjestetään vuosittain eri paikkakunnilla. Vuonna 2018 Samuelin Poloneesi järjestetään yhdessä Vinterstämman kanssa Helsingissä yhteistyössä Uudenmaan Kansanmusiikkiyhdistyksen ja Finlands svenska spelmansförbundin kanssa. Teemoina ovat suomenruotsalaisuus, uusmaalainen kansanmusiikki ja kansanmusiikin elävät perinteet. Samuelin Poloneesissa juhlitaan myös 50-vuotista Suomen Kansanmusiikkiliittoa.

Pelimannien ilmoittautuminen tapahtumaan on alkanut.
Esiintyjäinfon 2018 ja ilmoittautumislomakkeen löydät Samuelin Poloneesin kotisivulta:

www.kansanmusiikkiliitto.fi/samuelinpoloneesi

Ilmoittautumisaikaa on 31.12.2017 asti.
Pelimanniohjelma valmistuu tammikuun 2018 aikana ja se lähetetään kullekin ilmoittautuneelle!

Tervetuloa mukaan Samuelin Poloneesiin Helsinkiin!
Lisätietoja: Suomen Kansanmusiikkiliitto, Samuelin Poloneesi / Janne Ojajärvi, puh. 044 738 1933, tuottaja(at)kansanmusiikkiliitto.fi