KAMU’23 -leirin ilmoittautuminen on auki!

Jokakesäinen Suomen Kansanmusiikkiliiton järjestämä KAMU-leiri pidetään 5.-9.6.2023 Päivölän virkistyskodissa.

Leiripaikka sijaitsee Nummelassa, Helsingin keskustasta länteen n. 45 km. Luvassa on jälleen soittoa, laulua, uintia sekä mukavaa yhdessäoloa! Kurssipaikka on järven rannalla, joten uimaan pääsee jos mieli tekee vaikka joka päivä. Rannassa on oma sauna.

Leiri on tarkoitettu 8-17 -vuotiaille kansanmusiikin harrastajille tai kansanmusiikista kiinnostuneille. Leiriläisellä tulee olla perusvalmiudet omassa pääsoittimessaan.

Leirillä opetetaan kansanmusiikkia eri muodoissaan. Opetusmuotoina ovat yhteissoitto, yhtyesoitto sekä pienryhmä- tai yksityisopetus. Leirillä voi osallistua leirin sävellyskilpailuun. KAMU-leiri päättyy loppukonserttiin perjantaina 9.6.

Opettajina mm. Leena Joutsenlahti (puhaltimet), Jari Komulainen (haitarit) ja Emilia Lajunen (viulu).

Lisätietoa KAMU23-leiristä