Samuelin Poloneesi mukana SottiisiMoves-tapahtumassa Tampereella 16.-18.10.2020

Pispalan Sottiisin väki on seurannut Tampereelle suunnitellun ja sitten korona-epidemian vuoksi tapahtuman aattona perumaan joudutun Samuelin Poloneesi -tapahtuman kohtaloa, ja haluaa osaltaan auttaa Suomen Kansanmusiikkiliittoa toteuttamaan jotakin tapahtumastamme SottiisiMovesissa.

Kesäkuun puolestavälistä syksylle siirretyn SottiisiMoves 2020 -tapahtuman uusi ajankohta on 16.-18.10.2020. Tampereella toteutettava festivaali on Suomen Nuorisoseurojen järjestämä tanssin ja musiikin tapahtuma, jossa Pispalan Sottiisi ja Nuori Kulttuuri juhlivat 50-vuotista taivaltaan.

Ryhdymme suunnittelemaan nyt tarkempaa sisältöä Samuelin Poloneesin ja SottiisiMovesin yhteistyölle, ja olemme yhteydessä Samuelin Poloneesiin ilmoittautuneille kansanmusiikkiyhtyeille pian.