Suomen Kansanmusiikkiliitto etsii osa-aikaista tuottajaa

Nykyisen tuottajamme lähtiessä kohti uusia haasteita, etsimme ehkä juuri sinua, joka tunnet kansanmusiikkialaa. Tule kansanmusiikin näköalapaikalle Suomen Kansanmusiikkiliittoon tuottajaksi! Työ on monipuolista. Tässä työssä opit alan rautaiseksi ammattilaiseksi, jos et vielä ole sitä.

Tuottaja vastaa pääasiallisesti Samuelin Poloneesin ja kansanmusiikkikiertueiden tuottamisesta sekä putiikin tuotehankinnoista ja jäsenrekisterin ylläpidosta. Lisäksi myös muita työtehtäviä tarpeen mukaan.

Työaika on 14 tai 21 tuntia viikossa, ja työpäivät on sovittavissa. Pidempi työaika syys-huhtikuussa kun Samuelin Poloneesin töitä enemmän. Työ alkaa 1.9.2017 tai sopimuksen mukaan. Toimistomme sijaitsee Hämeentiellä Helsingissä.
Palkka on 917 tai 1377 euroa / kk riippuen työajasta.

Vapaamuotoiset hakemukset 31.7.2017 mennessä: Suomen Kansanmusiikkiliitto, Hämeentie 34 D, 00530 Helsinki tai toiminnanjohtaja@kansanmusiikkiliitto.fi.

Tiedustelut: toiminnanjohtaja Päivi Ylönen-Viiri 0500 431913.

Lisätietoja Suomen Kansanmusiikkiliitosta www.kansanmusiikkiliitto.fi