SUOMEN KANSANMUSIIKKILIITTO

Syyskuun kansanmusiikkikiertueella Von & Af

Syyskuun kansanmusiikkikiertueella Von & Af

Keikat:
14.9. klo 19, Seinäjoen kaupunginteatteri, Aino-näyttämö. Alvar Aallon katu 12, Seinäjoki
15.9. klo 18.30, Vilpun Vintti, Riihikankaantie 12, Vilppula
16.9. klo 18, Rautawaara-klubi, Keski-Pohjanmaan konservatorio, Iso sali, Pitkänsillankatu 16, Kokkola
20.9. klo 18, Villa Aurora, Tervasniementie 2, Mäntyharju
21.9. klo 20, Perinnearkkuklubi, Bar Kapsäkki, Hämeentie 68, Helsinki

Von & Af – sama setti jo kaksikymmentä vuotta!

Järkähtämättömän muukalainen kulttuurikahtue. Kahden miehen vähäpuheinen musiikkiorkesteri. Kansainvälistä paikallismusiikkia yhdellä iskulla. Viihteellistä ja vakavaa. Vierivä kivi alamäessä.

Von & Af -yhtyeen ensiesiintymisestä Semifinalissa Helsingissä vuonna 1997 tulee kohta kuluneeksi kaksikymmentä vuotta. Taito Hoffrénin ja Eero Grundströmin muodostama duo on tehnyt satoja esiintymisiä roskasiilosta Ryhmäteatteriin, Nokian firmabileistä harjakaisiin.

Von & Af -kahtue on vakava, puhumaton ja koominen. Siitähän ihmiset ilahtuvat ja hykertelevät. Yleisön nauraessa on mahdollista välittää myös vakavampia teemoja.

Musiikki on genrerajoista vapaata: klassista, kansamusiikkia, iskelmää ja poppia. Instrumentaatio ja sovitus- sekä esitystyyli tuovat kaikki genret lähelle toisiaan. Viimeisimpänä työnä Von & Afilla on musiikki Hiljaiset tunteet -esitykseen, joka sai ensi-iltansa Täydenkuun tansseissa 2015 ja jonka ohjasi Reetta-Kaisa Iles.

Taito Hoffrén – laulu, tuuba, kitara
Eero Grundström – harmooni, melodika, laulu

———————————————————————————————————-

Lisätietoa syksyn 2016 kiertueista: https://kansanmusiikkiliitto.fi/kiertueyhtyeet-syksy-2016

Kevään 2017 kiertuyhtyehaku menossa 1.-30.9.2016.